hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Vill dela med mig

Har i någonsin kännt att ni sitter på en skatt, en hemlighet? Som alla borde få ta del av eftersom det är helt sjukt att nästran ingen känner till detta, trots att det är GRATIS?! 
 
Jag har ju läst en hel del om aktier och sparande. Jag skriver dessutom om detta i min nya blogg Queen of my Chateau . Den har fyra kategorier och den viktigaste för mig är Queen Wealth. Privatekonomi och att göra sig själv trygg i sin framtid och ekonomi. Kolla gärna! 
 
Jag hittade denna bilden och den är så talande för de flesta "normala dödliga". De representerar de låga staplarna i denna bild. Medan vi som med faschination (oftast killar) plöjt böckerna och börjat direkt. Fatta att du får RÄNTA PÅ RÄNTA! Och att denna effekt kallas för Världens åttonde underverk på grund av den massiva effekten? Jag avlider, varför vill folk inte skapa sig själva en trygg eknomisk bas?! Och sina barn? 
 
Nä, nu måste jag fortsätta min kväll för att hinna nå mina fyra uppgifter som jag gör varje dag för att nå de mål jag vill. Fyra saker varje dag är 1460 saker på ett år. Det vill säga ETTUSENFYRAHUNDRASEXTIO saker närmre min dröm!
 
Taggar: Börsen, Privatekonomi, inspira;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: