hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Och sommarens projekt är igång!

Så ja, nu är grävmaskinen igång och har grävt första timmarna på sommarens projekt.  Vad det blir får ni reda på länge fram... Det som skedde nu var att min slänt fixades till och höjder mättes ut. Slänten skall jag sedan kratta till och så gräs på. Kommer bli gött att kunna klippa hela ytan med gräsklipparen. Förut har ytan varit så ojämn och det har varit omöjligt att köra där. Det var bara trimmern som kunde ta sig fram något sånär.




Innan detta startade passade jag på att sova ut, faktiskt 12h. När jag fått en timme, två timmar för lite sömn varje dag så måste jag ha en sådan här dag. Jag lägger mig tidigt och vaknar av mig själv. Yoga och frukost är alltid första steget och efter det lagade jag mat och vek tvätt. Startade två nya maskiner så att tvättkorgen blev tom. Det är alltid skönt när allting är rent och luktar gott. Min avocadoplanta som vuxit så bra har börjat bli ledsen så jag planterade om den i jord för att försöka rädda den!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: