hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Ordning och reda

I söndags kom mina trogna hjälpare och monterade hyllorna som nu står i garaget för förvaring. Golvet blev lackat i lördags så det var torrt och klart att användas.


Vi bestämde att hyllorna skulle stå dubbelt så att djupet blir bättre och det som ni ser här är starten av hyllbygget. Allting är monterat och klart i skrivande stund men jag har inte inrett hyllorna ännu så därför får ni inte se det just nu. Det som dock hann bli ordning på var förrådet där allting stått och knött den senaste tiden. Jag hade ju såklart också införskaffat nya förvaringslådor i Gekås för att göra allting enkelt och smidigt.

Alla mina trädgårdsredskap, skruvar, färg, arbetskläder, vattenfilter, odlingsgrejer och kattsaker är kvar där inne. Dock är allting som rullar på hjul och som tillhör bilen eller saker som skall in eller ut i bilen numera placerat i mitt garage. Eftersom garaget är så luftigt så har jag även när bilen är parkerad plats att köra in barnvagnen och lasta i/ur bagahet samt plats att byta däck eller dammsuga insidan. Förstår ni vilken lyx?! Och en annan liten överraskning fick också plats i hyllorna men den visar jag som sagt när allting är klart.... Det är en lysande idé måste jag erkänna!






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: