hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Tillbaka på jobbet

Nu är jag inne på min andra arbetsvecka efter tre månaders föräldraledighet. Lång undrar varför jag är tillbaka och jobbar så tidigt... Svaret är enkelt, jag vill ha båda mina älsklingar i Sverige och därför jobbar jag två och en halv månad innan semester och min andra halva föräldraledigt börjar. 






De tre månaderna gick i rasande fart. Mila gick från en liten trött bebis till en snabbt växande och superstark och VILJESTARK tjej. Hon babblar, rullar från mage till rygg, sitter rak i ryggen på mitt knä och äter som en häst! Hur fort går det inte?! Vår lilla tjej har nu också mycket mer vakentid vilket har testat min killes nerver ganska bra under mina mina jobbtimmar... han sade till mig att njuta av att komma hemifrån. Det är inte så Jävla enkelt som alla tror..! Kanske en uppmaning till fler killar framförallt att stanna hemma i dessa tidiga månader? 


Jag njuter av att jobba och av vetskapen att jag kommer få vara hemma hela sommaren och hösten. Det är sån lyx! Gosa med en tjej som kanske till och med stapplar runt i hemmet. Eller så är verkligheten så att det enda jag hinner är att passa henne så att hon inte river ner allting eller slår halvt ihjäl sig. Vi får väl se.








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: