hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Boa

Japp, det är precis vad jag gör nu. Boar. Precis hela tiden och det är panik med ALLT. Det är så himla viktigt att varenda liten spricka eller märke på väggarna blir målade senast igår och glöm för guds skull inte att koppen som täcker lampkontakten som halkat ner lite grann från fästet måste fixas NU (trots att det varit så i tre år)! Garderobsdörren som hängt snett är justerad och duschens kran och hållare har fått sig ett ättikabad så att allt kalk försvinner. Såhär håller jag alltså på varenda dag....
 
Ibland blir jag trött på mig själv och jag har försökt förklara för min kära att det är någonting biologiskt som jag inte har kontroll över. Sedan tror jag också att detta beteende förstärkts på grund av vädret som inte längre tillåter mysiga promenader för mig när Mila sover mitt på dagen. Så fort snön smält så är mitt mål att komma ut på en daglig promenad igen. Just nu är det förenat med livsfara att bara ta sig utanför dörren med all snö och is som ligger överallt. Enligt prognosen skall en "värmebölja" komma och vi kan vänta oss mildare temperaturer. JIPPI!
 
 
Mila snackar lite med Tiger genom fönstret... ♡
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: