hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Slapp söndag

God morgon!
 
Nu är jag redo för skolan men hade lyckats titta fel på schemat så jag fick gå tillbaka in och vänta  eftersom jag börjar nio ovh inte halv nio som jag trodde.
 
Igår hände inte jättemycket, jag var lite bakis efter en utgång dagen innan och sov därför en hel del. Missade träningen vilket INTE var bra. Nu får jag köra det passet idag istället och det kommer bli TUNGT. Jag fick sällskap av lille Sixx här i Johanneberg igår kväll och det jag är så glad för mina fina vänner! Älskar er!
 
Jag parkerade mammas bil här i stan över natten men sket i att betala parkeringsavgift så jag fick en go P-bot på den..! 
 
Eftersom jag sov hela dagen så fick jag oändligt med energi på kvällen vilket resulterade i storstädning...
 
 
Sist men inte minst hittade jag Pelle på Annebergs station..!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: