hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Rättvänd

Idag blev kvällsburgaren rättvänd! Och full med grönt dessutom, avocado och gurka, delicious! Varför äter jag hambrugare hela tiden tänker ni, jo, det är för att min kul i princip är tom och jag håller på att tömma den och då blir det väldigt ovarierad kost sista veckan helt enkelt. Det är inflytt i min nya lägenhet på FREDAG! Herregud, hur kunde tiden gå så fort?! Det har alltid varit ett halvår, två månader eller två veckor kvar tills jag flyttar in nu är det en enda dag..! Jag har inte packat ner allting, jag har inte köpt alla möbler och jag har INGEN koll på hur/var (jo ungefär)/när inflytten sker/går till. Dessutom har jag fått ett antal mycket intressanta samtal under dagarna och jag måste göra ett val redan imorgon innan lunch och jag har ingen aning vad jag skall svara där heller. Det blir till att sova på saken! Godnatt!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: