hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Training x3

Jag har varit hemma i tre dagar och jag har tränat tre pass! Känns gött att vara igång, det är lika bra. Träningsvärken kommer göra ännu mer ont ju längre tid man väntar med att komma igång. Nu är siktet inställt på höstens tyngdlyftningstävlingar och även sista serieomgången i styrkelyft i höst den med. 
I måndags blev det utfallsryck, ryckdrag, press och knäböj bak, kändes bra!
I tisdags blev det ett pass enligt schemat och det var styrkevändningar och kickstöt, där måste jag säga att jag var grym. Aldrig tajmat vändningarna så bra och tagit i på rätt ställe, så himla glad att jag äntligen fick till riktigt bra vändningar!! Kickstötarna var bra dom med, jag har generellt sett lättare för kickstöt och överstöt än för vändning och böj. Efter styrkevänd och kickstöt blev det good mornings, knäböj bak och bänkpress samt lite body building.
Idag, onsdag, är det "vilodag" men jag #aldrigvila så det blev bänkpress, biceps, triceps, raka rygglyft samt rulla hela kroppen på foamroller. Träningsvärk idag? JAAA
 
Taggar: Träning, gymträning, styrketräning, träningsblogg, tyngdlyftning;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: