hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Äntligen söndag!

Ännu en lång vecka har passerat och vad har hänt och inte hänt. Så fort jag vaknar en ny dag så har jag glömt av gårdagen, det gäller att blicka framåt förstår ni! 
Igår svängde jag förbi Stall Norrgåerden efter jobbet och passade på att tvätta bilen. En fågel hade bajsat ner förarrutan och det kändes lite förnedrande att åka runt med en stor blaffa där. Nu är bettan ren och fin så no worries needed. När jag tvättat klart ser jag att Pelle Svanslös ligger och gungar och var tvungen att fota lite. När jag efter en stund gått över till att fota Bonnie istället så traskar hon iväg och lägger sig ovanpå mig istället, hon tröttnade visst? Sist när jag skulle hem så hör jag att det prasslar i bagaget och vem skuttar fram om inte Pelle! Han fick panik, han vet väl hur liten min lägenhet är i jämförelse med mamma och pappas gård... 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: