hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Andra jobbveckan

Hej! Söndag förmiddag och jag har dragit igång storstädning 2.0. Jag HATAR verkligen känslan av att sakerna i mitt hem är lite talliga, golven är dammiga och vad som gömmer sig bakom soffan vill jag inte ens veta... Fönstren har blivit höstsmutsiga av allt regn också. Skall göra dem skinande idag! Tänkte också hinna med en promenad och gym.... vi får se! Hela veckan har det varit OS hoppning, Sverige som lag gick det inte så bra för, sjätteplats men däremot Peder Fredriksson hade målet klart för sig och red nolla i alla (!) Omgångar och tog hem silvret efter en snabb omhoppning. Hur häftigt är inte det?! Jag var tvungen att gå hem tidigare från jobbet flera dagar bara för att hinna se svenskarna hoppa haha! Det har varit fantastiskt soligt också och jag har inte varit den som inte utnyttjat detta. I måndags badade jag i havet, tisdag, onsdag solade jag mig brun på balkongen, torsdag var det middags och sangria häng men International friend och fredag kulturkalaset i strålande solsken. Igår var det mys hemma hos mina föräldrar och Axl var med på ett hörn. Så den här veckan har gått lika fort den, härligt men jag känner hur jag behöver få lite rent och snyggt här innan jag startar nästa vecka.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: