hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Julafton

Det var den julafton. Jag vaknade upp 10.30 och fick känslan av att jag hade missat hela julafton. För mkn del är det en nattsömn så är julafton över (mitt rekord är att sova ett dygn). Men skyndade mig upp och drog igång tvättmaskinen. Jäklar vad jag skall tvätta den här lediga veckan. Skall bannimej tvätta allt, gardiner, lakan, linnelådorna, soffkuddarna allt! Vill ha känslan av nyinflyttad! Just nu känns det som att jag bor i en gammal grotta. Anyways, åkte till mina föräldrar för att öppna paketen som vi köpt till varandra. Min familj är för snäll!!! De vet att jag älskar Lexington och alla paket utom ett var därifrån! Det sista var en robotdammsugare! Asså!! Efter detta åkte vi till farbror för att äta julmat och spela julklappsspelet. Jag fick ännu mer Lexington! 😍 Min kusin och jag har dessutom planerat hela sommaren i Kroatien. Så Nice! Just nu ser 2017 ut att bli såhär: Våren - NYC Sommaren - Kroatien Vintern - Vietnam
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: