hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Lördag

Är det lördag? Eller är det söndag? Helt förvirrad idag, ibland börjar jag packa iordning saker inför jobbet imorgon men så kommer jag på att det fortfarande är lördag. Sen gör jag om det igen. Suck!
Den här dagen började bra, hade ställt klockan på 07.30 för att träna och duscha innan brunch med tjejerna. Vad hände? Snoozade runt 10 gånger och går upp 10.20... man kan inte vara på topp jämt! Gårdagen blev väldigt lång eftersom jag gick upp 4 för att köra till Landvetter.  Sen jobb, sen hade jag ett prov att göra som tog ett par timmar. Därefter gick världens bästa film på TV 12 years a slave. Så hemsk!!!!!! 
Nu har jag i alla fall varit på gymmet, duschat och börjat beta av tvätthögen. Det är bara dammsugning kvar se skall jag läsa massa böcker! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: