hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Fregatten

I fredags gick jag för en gångs skull tidigt från jobbet, lämnade redan vid 14 och jag och min newfound homie tog våra V40 och stack mot Kungsbacka. Vi shoppade bubbel och jag packade en weekend väska. Vi tog sedan en bil ner till Varberg och hotell Fregatten som ligger mitt i stan. Vi kom dit lagom till eftermiddagsfikat och direkt efter en timme i solen så gick vi in till deras gym och körde ordentligt med knäböj. Det blev även en del Träningsvärk i latsen och magen. När vi kom tillbaka hade personalen dukat fram middagen. All mat var gratis på det här hotellet så vi bara plockade på oss en trerätters och beställde in ett par öl. Efter ett par tkmmar med intressanta diskussioner om livet, arbete och relationer så gick vi till bubbelpoolen där vi hade med oss vårt bubbel. Dock hade båda av oss glömt badkläder så vi fick riva runt i deras lånelåda. Se bilder haha! Jag tror på riktigt att vi satt två timmar i bubbelpoolen och där kändes allting bara så bra. Prosecco, en riktigt fin vän och vilda diskussioner om makt, förtryck, otrohet, framtiden och så vidare. När vi var russin stack vi ner till rummet för lite fix innan vi gick ut för att prova Varbergs nattliv. Och vilket nattlig! Tre killar satt och förfestade i en 940 utanför Harrys och mormor stod och dansade sexigt mellan två bönder. Jösses. Vi drack snabbt upp våra öl och gick ut för en promenix. Alla andra ställen var stänga eller inget tänkbart alternativ så vi gick tillbaka till hotellet. Båda var så trötta så med huvudet på kudden så tog det inte lång tid innan vi båda sov som en stock! Eftersom vissa är mer morgonpigga än andra (typ alla jag känner är morgonpigga jfrt med mig..) så sov jag/ gjorde mindfulness en kvart extra innan frukosten. Frukosten som vanligt på hotell mättade och det blev en lång promenad på fästningen, ut på Kallbadhusets brygga och i stadens små butiker. Vi fick inte nog av shopping utan stannade vid Freeport på vägen hem där det blev lite Lexington och Panos Emporio shopping :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: