hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Helg med älsklingen

Så då var denna helgen förbi. Min helg började med spa på fredag på Arken art garden spa. Vi spaade fram till klockan 21. Då lagade vi god mat innan det var dags att gossa ner sig i sängen. På lördagen njöt vi av solen på Tjolöholms slott och i Gottskär. Därefter var det lite fest på balkongen, en utflyttningsfest kan man väl säga. För med tanke på det så är nu min pärla till lägenhet ute på hemmet och Svensk fastighetsförmedling. Idag var vi lite bakis men hann piggna till innan vi åkte ner till gården för att gå igenom renoveringen med byggmeister. Därefter blev det lite tapas på Pinchos Valand innan det var dags att planera höstens flygresor till och från Berlin. Gud vad jag ser fram emot den här hösten. Det avrundades med familjemiddag innan jag var tvungen att vinka av min älskling medan tårarna rann på ju kinderna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: