hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

I'm back!

Hej! Nu är jag hemma igen efter två veckors semester i både Kroatien och Berlin. Kroatien är så mysigt och ett måste varje år för det innebär inte bara sol och underbart vatten utan att umgås med hela släkten och vänner. I år var vi ca 25personer som alla var på samma ställe i olika etapper. Vi bokar alltid båtturer och äter på restaurang ihop osv. Jag tror att min kusin arbetade hårdast av alla som körde fram och tillbaka till Rijekas lilla flygplats för att lämna och hämta alla. När vi var påväg hem hoppade jag av i Berlin för en helg med min favoritkille. Vi hade en mysig helg med ölfestival (biermile eller vad den nu hette), promenad i olika parker och runt i Berlin och Neues Venedig och Kleine Muggelsee där vi badade , solade och åkte kanot i kanalerna med stoop för soljaka och öl. Sen var det mest planering inför kommande resa till Kalifornien! Om sex veckor bär det av, soooo excited!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: