hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Just what I love

Gud vad jag längtar till nästa vecka! Min älskling, julmarknader, shopping, krakauer (korv) och gott öl. Nu öser jag på med jobb samt fix och don med huset för att kunna vara helt avslappnad under mina fem dagar i Berlin nästa vecka. Idag betade jag av en lååång to do lista på arbetet, självklart blev det alldeles för många timmar arbetade men jag lovar att flexa ut eller in under veckan. Imorgon skall jag bland annat till Hero Kakel i Kungsbacka för att köpa på mig lite material inför kakling och fogning som jag vill göra i köket och hall samt tvättstuga. Skall också försöka hitta bra skjutdörrar i spegelglas så att jag kan boka in snickaren att utföra snickerierna som jag vill ha kring dessa. SÅ nu är det lite mer planering inför veckans och nästa veckas aktiviteter sedan skall jag surpla te och titta på det senaste avsnittet av Vår tid är nu på SVT Play, så himla bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: