hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Nästa projekt

Projekt drivhus är igång. Igår sprang jag in på jula och köpte ett litet växthus som är gjort av metall och plast. 499:- så jag förväntar mig inga mirakel. Har bestämt mig för att lägga drömmen om ett riktigt växthus on hold eftersom pengarna flyger iväg under mitt pågående projekt Stenläggning. Jag monterade hela grejen ganska snabbt och sedan märkte man direkt hur vinden tog tag i det så jag fick sätta fast et med armering i botten. Sen kom jag på att jag kanske kunde lägga all gatsten som jag hämtat i botten och göra något fint av det. Dock så blev min idé om att lägga dom i en upp och nervänd pall inte riktigt så klockren som jag tänkt. Jag kommer nog på något bättre under tidens gång. Nästa steg är att plantera om alla små grönsaker i egna krukor oj sätta up nät som de kan klättra i. Steg 1:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: