hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Nymålat!

Nu så äntligen har jag fått tummen ur och målat lilla huset och kramarna på mina dörrar till "stora" huset. Att det skulle ta så lång tid! Saken är den att jag fick vänta på färgen som levererades från en speciell butik eftersom den var bruten. Sen när man målar vill man hinna klart och nu hade jag en hel dag att lägga på enbart detta. Så det gjorde jag! Klapp på axeln. Jag har även plockat sten från mitt grönsaksland. Jag kastade ju all sten som kom upp vid sidan av landet och det blev cirka 7 skottkärror fulla med se av olika storlek. Nu är de borta och där de låg har det nu kommit fram vit/blåsippor! Våren är här för att stanna.
Jag tog en paus i solen och åt resterna från gårdagens tryffelpastq med finaste Banane som sov över. Vi har så mycket att prata om varje gång vi ses så att vi sov inte förrän 01! Klockan ringde 07.30 och då började dagen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: