hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Veckan

Jag har varit så himla trött den här veckan. Varje morgon stiger jag upp 04.00 då jag arbetar tidigvecka. Jqg unnar mig att vakna med att andas, stretcha ut kropoen och lyssna pp lin favoritmusik under tiden. Dock har jag kommit i säng lite för sent ibland (efter 21.00) och det ihop med ett fysiskt arbete och arbete på hemmaplan efteråt har lett till tröttheten. Varje dag har jag ett stort eller litet projekt att utföra. Igår beställde jag färg till lilla huset, kunde bara måla en och en halv vägg innan den burk jag hade tog slut. Och efter det hämtade jag min loungegrupp som jag hade på balkongen. Har dock ingen aning om vart kuddarna till den är(?) Haha. Fortfarande kaos efter flytten eftersom jag hade så sjukt mycket grejer utspritt i hela min familjs alla byggnader. Därefter målade jag vindskivorna på lilla huset första lagret. I helgen satsar jag på att ta andra lagret färgen till väggarna kommer först på tisdag nästa vecka. Jag satte också upp krokar samt siffror på husentren. Dock saknar jag bokstaven B då det inte har funnits att köpa i rätt storlek. Fortsätter letandet... I måndags hämtade jag och pappa gatsten från en uteplats i Onsala. Dessa skall jag lägga runt mitt grönsaksland senare jag och pappa hade ute en annan firma för att gå igenom vad jag vill göra för uteplats och entré i tisdags och i onsdags och torsdags var det handling och härfärgning.
Jag har använt en brun intensivtonig från Wrlla för att bli mer brun än röd nu. Tyckte det var väldigt jobbigt att färgen bleks så fort i sole då rös inte är en riktig färg. Så nu får vi se. Hårfärgen just nu ser ut såhär:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: