hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Klassiker!

Ni vet sista dagen innan julledigheten närmar sig och ögonen och halsen korkar igen samtidigt som magen krampar. Du kommer ligga sjuk och utslagen hela ledigheten... Där har vi mig just nu! 
 
När jag var med T i Nürnberg så var han krasslig och kämpade med halsont och snuva. Jag mådde bra men blev rejält nerkyld flera gånger under helgen. Kände någonting på gång under flygresorna hem från Berlin i måndags men jag skar upp ingerfära och blandade med honung i varmt vatten flera gånger om dagen. Jag tror att nu när man börjar ta ledigt i huvudet och kroppen slappnar av så kommer infektionen krypandes. Mitt mål är bara att överleva dagen idag. Imorgon skall vi förhoppningsvis få ut ta ut våra övertidstimmar och vara lediga. Det beror på hur produktionsläget ser ut. 
 
 
De som vet de vet... Mensvärk. Blir den värre med åren? Jag har kramper som är helt sjuka, kunde nästan inte stå raklång igår utan fick böja mig och min rygg kämnns som den är av på mitten i ländryggen. Idag är mina höftböjare som fiolsträngar... Skall testa med min vetekudde och sedan blir det yoga för att värma upp, tänja och stärka. En stekhet dusch innan jag drar till jobbet får det också bli! Jag måste tillägga att igår skickade jag och min projektgrupp in vårt reviderade projektarbete. Vi var inte nöjda med den feedback vi fått och hade möjlighet att skriva om det lite grann innan de rättar och betygsätter uppsatsen. Idag, den 20 december är min enda lugna dag för imorgon kommer hemtentan ut! Den pågår fram till 7 januari...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica Wåhlin
skriven :

Är också sådär lagom sjuk dagarna innan jul. Så kul ..