hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Nyår

Så var nyårshelgen förbi! Min älskling kom hit i fredags och vi åkte hem för att bara slappna av och umgås. Lagade tapas och kollade på film ihop. Det var faktiskt premiär i detta huset. Lördagen bestod utav sovmorgon och riktigt god brunch. Efter det var vi iväg och handlade med ALLA andra på Systembolaget och mataffären. ! Jösses vilket kaos det är innan nyår. När vi hade allting så startade vår grillkväll och vi fick sällskap av finaste bästis och hennes kille. Jag kan säga att vi var inte helt nyktra den där sista lördagen av 2017.. på morgonen var munnen torr och huvudet tungt. Det var bara börja förbereda sig i för nyårsmiddagen som väntade hos min bästa vän tillsammans med fyra andra par. Innan vi begav oss kollade vi på tysk nyårstradition på TV. Hos värdparet lagade vi mat ihop och både jag och mitt hjärta skar oss hahaha det skall synas vem som har lagat maten! Vi avrundade nyår ganska tidigt eftersom flyget tillbaka till Berlin gick redan 06.00 det var bara att sätta sig i bilen och på flygplatsen i vanlig ordning bara att torka tårarna. Jobbigt men så värt att gråta en skvätt för att få känna sig mer levande på tre dagar än i 27år.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: