hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

10 ton

Idag kom min granne med 10 ton jord som jag hade beställt. Han fick ta det med kranbil eftersom vi redan har stenlagd överallt och det inte går att köra fram med lastbil. Så han släppte av allting och jag började snabbt kratta ut allting och nu är det sått med gräsfrön och klart. Återstår att vänta på regnet. Nästa lördag skulle det komma såg jag. Eventuellt imån. Vi får se. Jag gick runt och njöt sista halvtimmen av att få chansen att bo såhär. Att man är frisk. Att man har så underbart väder. Att man har så fina nära och kära. Nu sitter jag i tystnaden och ser solens sista strålar försvinna bakom bergskammen medan jag äter en avocadomacka och njuter av en kopp med kryddigt masala Chaite
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: