hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Falsterbo

Jag har varit pirrig hela veckan för jag och min kille spontanbokade en helg i Skåne. Jag mötte upp honom med stort H på Malmö C. Vi checkar in på Comfort hotel och njuter av att ha en helg ihop. Packar in det slm behövs i bilen och åker ut till Falsterbo Horse show. Vi vandrar runt i det lite sovande festivalområdet. Efter några varv så tog vi ut cyklarna i bilen packade cykelkorgarna med varsin öl och badkläder ich for mot stranden. Vi tog oss ner i det långgrunda klara och lite kalla vattnet, fullt med maneter. Efteråt låg vi i solen på en enorm filt och mös, pratade om livet, drömmar och åt sallad och kakor. Tillbaka lagom till fotbollsmatchen Sverige - England på storbild inne området. Vi beställde in hamburgertallrikar. Med en förlust som inte kändes för tung av åkte vi mot Malmö och hotellet. Vi var båda helt slut. Hjärnan fungerade inte riktigt och efter duschen så somnade vi innan ens straffarna mellan Ryssland och Kroatien som slutade med att Kroatien är klara för Semifinal.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: