hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Tappade gasen

Herregud jag tror jag tappade gaspedalen. Igår var jag helt Slut och gick och lade mig 19. Sov fram till fyra men vaknade tre gånger och trodde jag hade försovit mig. Sista gången frös jag och fick huttra mig varm och när värmen var sådär underbar så var det dags att få upp. Suck! Snoozade tio minuter bara för det. Idag var jag också helt sänkt och jag lovade mig själv att låta energin komma till mig. Jag får alltid en rush med energi efter att ha landat hemma tio- tjugo minuter. Men nu kom den inte så jag bäddade ner mig med en te, bok, padda och fotbolls VM. När Senegal slagit Polen med 2 - 1 fick jag energi att gå ner och gärna rent mitt vattenfilter och dammsög dessutom bilen och förrådet medan jag ändå var igång. Mina plantor har också fått vatten mitt i denna storm. Efter ännu mer vetelängd med mjölk så ligger jag nu i sängen med en varm vetekudde på magen. Egentligen ville jag bara tipsa om ett sätt att tvätta armbandslänken på klockan om ni som jag har en metalllänk. Jag kokar vatten och idag hällde jag i ättika i det och lät det ligga såhär. Sedan torkade jag rent med papper mellan alla veck. Fräsch en vecka till!
och en selfie från bilen när jag mest fick trycka på bromsen pga av alla rödljus:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: