hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Thailand - Krabi Dag 6

Så imorse var jag uppe med tuppen för en färd till först West beach och därefter till Koh Jum. Resan gick bra och jag var dramme vid 10 på ön där det var lugnt och stilla till skillnad från många andra öar. Mitt boende var det bästa hittills. Det finns till och med varmt vatten! Jag åt en efterlängtad frukost och lade mig sedan på stranden för stt äntligen njuta av sol och bad på riktigt. Jag badade och badade och badade. Botten är så mjuk och fin stt jag kan vandra runt i timmar. Det är bra för alla mina sår och myggbett också. Jag har läst Elon Musk bok och den gamla hunden har legat bredvid mig när jag gungat under trädet som ger en bra balans mellan sol och skugga. När vattnet är borta och skuggan inte svalkar tillräckligt är det bara en duschen som gäller. Jag var döhungrig så fyra vårrullar slukades på restaurangen. Jag skall erkänna att jag var rätt irriterad över att Wifi inte fungerade fram tills för en liten stund sett. Det är min enda länk till mina nära och kära så kände mig väldigt uppgiven där ett tag även om boken höll mig sysselsatt fram till den vackra solnedgången.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: