hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Hejdå Östersund!

Så var de två första obligatoriska dagarna här på Mittuniversitetet förbi. Det har varit kul att möta andra som liksom jag vill utveckla mig och problematisera kring ledarskap och kvalitet. Vi har fått info, gjort övningar och startat projektarbetet som skall göras i grupp. Jag kände att det blev jackpott i min grupp eftersom vi alla har samma ambitionsnivå och tanke kring balansen mellan arbete och skola.

Efter föreläsningen idag så har jag fördrivit lite tid med en av Göteborgarna i klassen bestående av 73 personer(!) Vi gick in i en fantastisk chokladbutik och en thebutik där jag köpte med mig en rökig mörk sort som påminner om lukten av nyputsad sadel. Den hette Caravan Vacation. Därefter satte vi oss på O'Learys och åt lite quesadillas och pratade om allt mellan himmel och jord. Så kul att umgås med folk som man får utbyte av! Ni vet folk som ger energi? Vi har precis gått igenom säkerhetskontrollen på den enorma (not) flygplatsen och väntar på boarding i skrivande stund. Jag är lite strl och uppsvälld efter två dagar utan tillräcklig motion. Läxa till nästa gång blir att ta med träningskläder och välja ett hotell med lite mer faciliteter. Det är trots allt bara en natt! 









Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: