hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Sömnbrist!

Kom hem sent igår och bestämde mig för att bara ta upp det mest nödvändiga ur väskan och borsta tänderna för att kunna sova direkt. Var verkligen så trött efter en lång dag och med två flyg över halva Sverige. 

Jag föll inte in i någon tung sömn förmän sent på morgonen. Fyra timmars sömn blev det i alla fall. Med smutsigt hår i nytvättade lakan. Det fick bli så även om det är emot alla mina principer. Jag arbetar ändå på att sluta ha så mycket principer. Förbereder mig på tvåsamhet. Det är svårt.

Idag skall jag försöka lämna lite böcker på biblioteket och sedan sätta mig framför datorn hemma. Behöver summera alla mina utgifter som tycks vara oändliga denna månad. Jag skall även se om jag kan boka biljetter inför nästa obligatoriska träff i Östersund. Om det finns kraft och tid kvar av dagen kanske jag till och med tar ett ryck utomhus. Katterna hade lyckats göra ett blött nos av vatten och kattmat så jag får väl ta några tag med dammsugare och kopp där. Ikväll blir det tidig sömn i alla fall!
Rådjuren blev väckta och reste sig upp med blinkande ögon när jag körde nerför backen på väg till jobbet strax efter 5 imorse.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: