hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Stressad

Jag är så stressad över min kommande tenta och projektarbete. Hela starten av denna termin blev ooptimal för mig. Har inte hunnit planera in vad jag skall läsa och när. Nu har jag allting i huvudet och det stressar mig.

Igår så hade jag använt varenda rast på jobbet till att läsa kurslitteratur. Kvällarna har jag också läst och läst. Har till och med köpt studiegodis bara för att orka fortsätta vända blad efter blad efter blad. 

Igår så slutade det dock regna en liten stund så när jag kom hem gick jag direkt ut i mina grävkläder fulla av lera och började skyffla grus. Tre kärror i vanlig ordning. Missarna var med och stod för underhållningen. Nu ser det ut såhär och jag skall börja fylla på uppifrån nästa gång.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: