hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Spackla & slipa

Nu har jag och pappa spacklat inne i garaget för att göra utan jämn. Skarvar, skruvhål och annat skall fyllas i igår jämnas till. Dock måste en hel del överblivet spackel slipas ner vilket tar tid och är sjukt jobbigt. Inte bara är det jobbigt stt slipa ner det överflödiga spacklet, det genererar en himla massa damm..! Så när jag slipat klart allting så drog jag fram dammsugaren. Anade att påsen var hyfsat full men att den borde klara av att ta garaget innan jag behöver byta påse. Märkte dock att dammsugaren blev sämre och sämre för varje minut som gick och tillslut lade den av och en röd varningstriangel som lös. Jag bytte påse, blpste rent alla filter men vad hjälpte det. Motorn var för varm så jag fick avbryta dammsugningen.






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: